انهار
انهار
پاسخ به احکام شرعی
مطالب خواندنی
سایت جامع احکام شرعی

سایت جامع مناسبت های شمسی و قمری

(۳۵۰) برخی از مسائل اجیر گرفتن برای نماز میت
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم السَّلاَمُ عَلَى مَهْدِيِّ الْأُمَمِ وَ جَامِعِ الْكَلِم وَ اَلسَّلاَمُ عَلَى عِبَادِ اَللَّه برخی از مسائل اجیر گرفتن برای ن

ادامه

(۳۴۹) حُکم جوش آمدنِ خرما، مويز، كشمش و آب آنها
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ السَّلاَمُ عَلَى مَهْدِيِّ الْأُمَمِ وَ جَامِعِ الْكَلِمِ وَ اَلسَّلاَمُ عَلَى عِبَادِ اَللَّه حُکم جوش آمدنِ خرما، مويز، كش

ادامه

(۳۴۸) منظور از قصد ده روزه در سفر
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ السَّلاَمُ عَلَى مَهْدِيِّ الْأُمَمِ وَ جَامِعِ الْكَلِمِ وَ اَلسَّلاَمُ عَلَى عِبَادِ اَللَّه منظور از قصد ده روزه در سفر سؤ

ادامه

(۳۴۷) حکم روزه گرفتن پیرمرد و پیر زن
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ السَّلاَمُ عَلَى مَهْدِيِّ الْأُمَمِ وَ جَامِعِ الْكَلِمِ وَ اَلسَّلاَمُ عَلَى عِبَادِ اَللَّه حکم روزه گرفتن پیرمرد و پیر ز

ادامه

(۳۴۶) حکم فرو بردن اخلاط سر و سينه در حال روزه
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ السَّلاَمُ عَلَى مَهْدِيِّ الْأُمَمِ وَ جَامِعِ الْكَلِمِ وَ اَلسَّلاَمُ عَلَى عِبَادِ اَللَّه حکم فرو بردن اخلاط سر و سينه د

ادامه

(۳۴۵) حکم شرعی استعمال آمپول و سِرُم در حال روزه
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ السَّلاَمُ عَلَى مَهْدِيِّ الْأُمَمِ وَ جَامِعِ الْكَلِمِ وَ اَلسَّلاَمُ عَلَى عِبَادِ اَللَّه حکم شرعی استعمال آمپول و سِر

ادامه

(۳۴۴) تعریف روزه، نیّت روزه، زمان امساک و افطار
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ السَّلاَمُ عَلَى مَهْدِيِّ الْأُمَمِ وَ جَامِعِ الْكَلِمِ وَ اَلسَّلاَمُ عَلَى عِبَادِ اَللَّه تعریف روزه، نیّت روزه، زمان

ادامه

(۳۴۳) بدترین مردم
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ السَّلاَمُ عَلَى مَهْدِيِّ الْأُمَمِ وَ جَامِعِ الْكَلِمِ. وَ اَلسَّلاَمُ عَلَى عِبَادِ اَللَّهِ بدترین مردم {۱} به خیرش امی

ادامه

(۳۴۲) بهترین مردم
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ السَّلاَمُ عَلَى مَهْدِيِّ الْأُمَمِ وَ جَامِعِ الْكَلِمِ. وَ اَلسَّلاَمُ عَلَى عِبَادِ اَللَّهِ بهترین مردم {۱} اهل ایمان و

ادامه

(۳۴۱) ۲۸ رجب؛ سالروز حرکت آقا امام حسین (علیه السّلام) از مدینه به مکه
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ السَّلاَمُ عَلَى مَهْدِيِّ الْأُمَمِ وَ جَامِعِ الْكَلِمِ. وَ اَلسَّلاَمُ عَلَى عِبَادِ اَللَّهِ ۲۸ رجب؛ سالروز حرکت آقا اما

ادامه

(۳۴۰) مطالبی در باره تاریخ
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ السَّلاَمُ عَلَى مَهْدِيِّ الْأُمَمِ وَ جَامِعِ الْكَلِمِ. وَ اَلسَّلاَمُ عَلَى عِبَادِ اَللَّهِ مطالبی در باره تاریخ زمان

ادامه

(۳۳۹) احادیث فضیلت صلوات
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ السَّلاَمُ عَلَى مَهْدِيِّ الْأُمَمِ وَ جَامِعِ الْكَلِمِ. وَ اَلسَّلاَمُ عَلَى عِبَادِ اَللَّهِ احادیث فضیلت صلوات اللهُم

ادامه

(۳۳۸) نادیده گرفتن احکام شرعی (کاشت مُژه)
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ الـسَّلاَمُ عَـلَى مَـهْدِيِّ الْأُمَـمِ وَ جَـامِـعِ الْـكَـلِمِ وَ اَلسَّلاَمُ عَلَى عِبَادِ اَللَّهِ اَلصَّالِحِين نادی

ادامه

(۳۳۷) درک ملاصدرا
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ الـسَّلاَمُ عَـلَى مَـهْدِيِّ الْأُمَـمِ وَ جَـامِـعِ الْـكَـلِمِ وَٱلسَّلَامُ عَلی عِبادِالله درک ملاصدرا ملاصدرا با تما

ادامه

(۳۳۶) برخی از عوامل نجات بخش
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ السَّلاَمُ عَلَى مَهْدِيِّ الْأُمَمِ وَ جَامِعِ الْكَلِمِ وَ اَلسَّلاَمُ عَلَى عِبَادِ اَللَّهِ اَلصَّالِحِين برخی از عوام

ادامه


(۳۰۵) خواندن نمازی در آخرین جمعه ماه رمضان؛ برای جبران نمازهای قضا!
بسم الله الرحمن الرحیم خواندن نمازی در آخرین جمعه ماه رمضان؛ برای جبران نمازهای قضا! سؤال: آیا نمازی که گفته اند اگر در آخرین جمعه ماه رمضان خوانده شود جبران نمازه

ادامه

(۲۸۹) در باره نواب صفوی و یارانش
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ السَّلاَمُ عَلَى مَهْدِيِّ الْأُمَمِ وَ جَامِعِ الْكَلِمِ. وَ اَلسَّلاَمُ عَلَى عِبَادِ اَللَّهِ اَلصَّالِحِين وَ رَحمَةُ ا

ادامه

(۱۳) در باره زکات
بسم الله الرحمن الرحیم در باره زکات زکات صدقه مقدر به اصل شرع می باشد. زکات عنوان بابى مستقل در فقه است که مباحث و مسائل آن به تفصیل در این باب آمده است. {۱} معنای زکات

ادامه

(۴) احکام آسان {ویژه بانوان}

ادامه

(۳) احادیث و احکام خلوت با نامحرم
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ السَّلاَمُ عَلَى مَهْدِيِّ الْأُمَمِ وَ جَامِعِ الْكَلِمِ. وَ اَلسَّلاَمُ عَلَى عِبَادِ اَللَّهِ اَلصَّالِحِين وَ رَحمَةُ

ادامه

(۱۳۴) داستانهای تواضع

ادامه

(۲۱۸) «جُبن»؛ (و ترس) از نظر روایات اسلامی
بسم الله الرحمن الرحیم جُبن؛ (و ترس) از نظر روایات اسلامی در احاديث اسلامى نكوهش از جُبن و ترس اين رذيله اخلاقى بازتاب گسترده اى دارد از جمله: قال الباقر(عليه السلام

ادامه

(۲۱۰) امام خامنه‎اي از نگاه حضرت آيةالله الغظمی سيستاني (بخش هشتم)
امام خامنهاي از نگاه حضرت آيةالله الغظمی سيستاني: امروز عزت اسلام در گرو عزت جمهوري اسلامي و عزت جمهوري اسلامي در گرو عزت آيةالله خامنه اي است (بخش هشتم) علي احمدي خو

ادامه

(۴۴) برخی از حقوق خواهر و برادر
بسم الله الرحمن الرحیم برخی از حقوق خواهر و برادر خواهران و برادران بر اساس رابطه محبت آميزشان، حقوق زيادي در برابر يكديگر دارند و وظايف اخلاقي آنان بسيار با اهميت

ادامه

(۶۲) تبلیغ اسلام و ولایت در آغوش آمریکا و انگلیس

ادامه

(۱۲۱) زن و مرد در قرآن
زن و مرد در قرآن آنچه از روایات استفاده میشود این است که خلقت حوا از ضلع و دنده چپ آدم صحیح نیست بلکه آفرینش حوا همانند خلقت آدم بدیع و نو ظهور بوده و مستقل است. ۱

ادامه

(۹۵) ختم ‌کلمه طیبه « لا اِلهَ اِلَّا الله »
بسم الله الرحمن الرحیم ختم کلمه طیبه لا اِلهَ اِلَّا الله ختم کلمه طیبه لا اِلهَ اِلَّا الله به جهت همه خواسته ها که آزموده و مجرب است بدین نحو است. {*} شنبه ۱۰۰۰۰ مرت

ادامه

(۲۶۵) آیا وضوی خانمها با لاک ناخن صحیح است؟
بسم الله الرحمن الرحیم و صلی الله علی سیدنا محمد و آله الطَّیِّبِینَ الطّاهِرینَ الْمَعْصُومِین الْمُقَرَّبین وَ الْمُنْتَجَبِین وَ لاسیَّما بَقیَّهَ اللَّهِ فِ

ادامه

(۲۲۴) وحشت آمریکا را فرا گرفت
پیکر مطهر سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار حسین پورجعفری پس از روزها چشمانتظاری به خانه پدری بازگشتند. سردار اینبار رفته بود که بماند برای همیشه؛ رفت

ادامه

برخی از فتاوای آیةالله العظمی مکارم شیرازی (مدّظلّه) درباره آرایش زنان
بسم الله الرحمن الرحیم برخی از فتاوای آیةالله العظمی مکارم شیرازی (مدّظلّه) درباره آرایش زنان (1) استعمال عطر توسط بانوان در خارج از منزل سؤال: آیا براى زن جایز است ک

ادامه


(۳۵۰) برخی از مسائل اجیر گرفتن برای نماز میت
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم السَّلاَمُ عَلَى مَهْدِيِّ الْأُمَمِ وَ جَامِعِ الْكَلِم وَ اَلسَّلاَمُ عَلَى عِبَادِ اَللَّه برخی از مسائل اجیر گرفتن برای ن

ادامه

(۳۴۹) حُکم جوش آمدنِ خرما، مويز، كشمش و آب آنها
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ السَّلاَمُ عَلَى مَهْدِيِّ الْأُمَمِ وَ جَامِعِ الْكَلِمِ وَ اَلسَّلاَمُ عَلَى عِبَادِ اَللَّه حُکم جوش آمدنِ خرما، مويز، كش

ادامه

چهار گروهی که دعایشان شب قدر مستجاب نمی‌شود.
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ السَّلاَمُ عَلَى مَهْدِيِّ الْأُمَمِ وَ جَامِعِ الْكَلِمِ وَ اَلسَّلاَمُ عَلَى عِبَادِ اَللَّه چهار گروهی که دعایشان

ادامه

تقدیر، تثبیت، امضاء در سه شب قدر
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ السَّلاَمُ عَلَى مَهْدِيِّ الْأُمَمِ وَ جَامِعِ الْكَلِمِ وَ اَلسَّلاَمُ عَلَى عِبَادِ اَللَّه گفتاری از مرحوم آیةالله مصبا

ادامه

(۲۷) توقیع آقا امام زمان (علیه السلام) به نماز اول وقت
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ السَّلاَمُ عَلَى مَهْدِيِّ الْأُمَمِ وَ جَامِعِ الْكَلِمِ وَ اَلسَّلاَمُ عَلَى عِبَادِ اَللَّه توقیع آقا امام زمان (علیه الس

ادامه

(۲۶) اثر قضا شدن نماز در زندگی
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ السَّلاَمُ عَلَى مَهْدِيِّ الْأُمَمِ وَ جَامِعِ الْكَلِمِ وَ اَلسَّلاَمُ عَلَى عِبَادِ اَللَّه اثر قضا شدن نماز در زندگی نم

ادامه

{۱۸} حُکم خونی که معلوم نیست خون بکارت است یا حیض
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ السَّلاَمُ عَلَى مَهْدِيِّ الْأُمَمِ وَ جَامِعِ الْكَلِمِ

ادامه

{۱۷} حُکم خونی که معلوم نیست خون نفاس است یا حیض
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ السَّلاَمُ عَلَى مَهْدِيِّ الْأُمَمِ وَ جَامِعِ الْكَلِمِ. وَ اَلسَّلاَمُ عَلَى عِبَادِ الله {۱۷} حُکم خونی که معلوم نیست خ

ادامه

{۱۶} حُکم خونی که معلوم نیست خون زخم است یا حیض
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ السَّلاَمُ عَلَى مَهْدِيِّ الْأُمَمِ وَ جَامِعِ الْكَلِمِ. وَ اَلسَّلاَمُ عَلَى عِبَادِ اَللَّهِ {۱۶} حُکم خونی که معلوم نیست

ادامه

{۱۵} حُکم خونی که معلوم نیست خون دُمل است یا حیض
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ السَّلاَمُ عَلَى مَهْدِيِّ الْأُمَمِ وَ جَامِعِ الْكَلِمِ. وَ اَلسَّلاَم

ادامه

{۱۴} حُکم پاک شدن در بین ایّام حیض
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ السَّلاَمُ عَلَى مَهْدِيِّ الْأُمَمِ وَ جَا

ادامه

{۱۳} چگونگی مُحاسبه سه شبانه روز
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ السَّلاَمُ عَلَى مَهْدِيِّ الْأُمَمِ وَ جَامِعِ الْكَلِمِ. وَ اَلسَّلاَمُ عَلَى عِبَادِ اَللَّهِ {۱۳} چگونگی مُحاسبه سه ش

ادامه

{۱۲} ملاک شروع و ادامه حیض
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ السَّلاَمُ عَلَى مَهْدِيِّ الْأُمَمِ وَ جَامِعِ الْكَلِم

ادامه

{۱۱} شرایط خون در سه روز اول حیض (خون در فرج بودن)
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ السَّلاَمُ عَلَى مَهْدِيِّ الْأُمَمِ وَ جَامِعِ الْكَلِمِ. وَ اَلسَّلاَمُ عَلَى عِ

ادامه

{۱۰} شرایط خون در سه روز اول حیض (پشت سر هم بودن خون)
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ السَّلاَمُ عَلَى مَهْدِيِّ الْأُمَمِ وَ جَامِعِ الْكَلِمِ وَ اَلسَّلاَمُ عَلَى عِبَادِ اَللَّه {۱۰} شرایط خون در سه روز او

ادامه


آیت الله العظمی امام خمینی (قدس سره)
آیات 71 - 90 انبیاء
فضیلت و خواص سوره القلم
نماز قضا (آیت الله بهجت)
حکم گرفتن سود بانکی (مرجع تقلید آیةالله وحیدخراسانی)
احادیثی دیگر درباره نماز
تفسیر نور
تفسیر المیزان
پایگاههای قرآنی
متن سوره واقعه
متن سوره ذاریات
استفتائات پزشکی- جلوگیری- آیت الله العظمی مکارم مدظله
قصاص پسر به جهت قتل عمدى پدر يا مادر
فرقه های اسلامی (آیت الله العظمی مکارم)
مبل چوبی کهنه مقام معظم رهبری
خمس مغازه ها
احکام مقاربت
متن سوره مریم
استبراء ازمنی چیست؟
حکم شرعی دانلود فیلم (مرجع تقلید آیةالله مکارم)
آیات 24 - 40 شوری
فتاوای آیةالله العظمی مظاهری
رفع تشنگی در ماه مبارک رمضان
پاسخگو نبودن تا پایان فروردین 1397
آیت الله العظمی سیستانی (مدظله)
آیات 47 - 59 کهف
دعاهایی که خواندن آن موقع وضو مستحب است
خريد و فروش حرام
توصیه‌هاى اخلاقى آیةالله علامه حسن ‌زاده آملى
نجاسات
خوردن مویز و درمان بسیاری از بیماریها
عزاداری
استفتائات کسب های حرام -مجسمه سازی- آیت الله العظمی مکارم
حدیث عشق الهی (مرجع تقلید آیةالله بهجت)
زنا
يك روز رهبر انقلاب چگونه مي‌گذرد؟
لقاح مصنوعی
زندگینامه ای خواندنی
آيات222 و 223 بقره
حکم استفاده از قرص زیر زبانی با زبان روزه (مرجع تقلید آیةالله خامنه ای)
حکم واسطه در نجاست (مرجع تقلید آیةالله مکارم)
وضو
امام خامنه ای
قسمت دوم
سنگدلي شيطان
نکات آب باران- رساله آموزشی
9- کار زیادی که صورت نماز را به هم بزند.
فضائل حضرت علی اکبر علیه السلام
آیات 1 - 10 حشــر
دست گردان، مصالحه و مخلوط شدن خمس با غیر آن
مفتخریم که خادم قرآن و اهل بیت و بزرگانیم

پاسخ به احکام شرعی
 
موتور جستجوی سایت

تابلو اعلانات

 




پیوندها

حدیث روز
بسم الله الرحمن الرحیم
چهار پناهگاه در قرآن
   
أَبَانُ بْنُ عُثْمَانَ وَ هِشَامُ بْنُ سَالِمٍ وَ مُحَمَّدُ بْنُ حُمْرَانَ عَنِ الصَّادِقِ (علیه السلام) قَالَ:
عَجِبْتُ لِمَنْ فَزِعَ مِنْ أَرْبَعٍ كَيْفَ لَا يَفْزَعُ إِلَى أَرْبَعٍ
(۱) عَجِبْتُ لِمَنْ خَافَ كَيْفَ لَا يَفْزَعُ إِلَى قَوْلِهِ- حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَكِيلُ فَإِنِّي سَمِعْتُ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ يَقُولُ بِعَقَبِهَا فَانْقَلَبُوا بِنِعْمَةٍ مِنَ اللَّهِ وَ فَضْلٍ لَمْ يَمْسَسْهُمْ سُوءٌ
(۲) وَ عَجِبْتُ لِمَنِ اغْتَمَّ كَيْفَ لَا يَفْزَعُ إِلَى قَوْلِهِ- لا إِلهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحانَكَ إِنِّي كُنْتُ مِنَ الظَّالِمِينَ فَإِنِّي سَمِعْتُ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ يَقُولُ بِعَقَبِهَا- وَ نَجَّيْناهُ مِنَ الْغَمِّ وَ كَذلِكَ نُنْجِي الْمُؤْمِنِينَ
(۳) وَ عَجِبْتُ لِمَنْ مُكِرَ بِهِ كَيْفَ لَا يَفْزَعُ إِلَى قَوْلِهِ- وَ أُفَوِّضُ أَمْرِي إِلَى اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ بَصِيرٌ بِالْعِبادِ فَإِنِّي سَمِعْتُ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ يَقُولُ بِعَقَبِهَا- فَوَقاهُ اللَّهُ سَيِّئاتِ ما مَكَرُوا
(۴) وَ عَجِبْتُ لِمَنْ أَرَادَ الدُّنْيَا وَ زِينَتَهَا كَيْفَ لَا يَفْزَعُ إِلَى قَوْلِهِ- ما شاءَ اللَّهُ لا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ فَإِنِّي سَمِعْتُ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ يَقُولُ بِعَقَبِهَا- إِنْ تَرَنِ أَنَا أَقَلَّ مِنْكَ مالًا وَ وَلَداً. فَعَسى‏ رَبِّي أَنْ يُؤْتِيَنِ خَيْراً مِنْ جَنَّتِكَ وَ عَسَى مُوجِبَةٌ
    
آقا امام صادق (عليه السّلام) فرمود: در شگفتم از كسى كه از چهار چيز مى‌هراسد چرا بچهار چيز پناهنده نميشود:
(۱) شگفتم از آنكه ميترسد چرا پناه نمى‌برد بفرمودۀ خداى عز و جل« حَسْبُنَا اَللّٰهُ‌ وَ نِعْمَ‌ اَلْوَكِيلُ‌ » خداوند ما را بس است و چه وكيل خوبى است زيرا شنيدم خداى جل جلاله بدنبال آن ميفرمايد:بواسطۀ نعمت و فضلى كه از طرف خداوند شامل حالشان گرديد باز گشتند و هيچ بدى بآنان نرسيد.
(۲) و شگفتم در كسى كه اندوهناك است چرا پناه نمى‌برد بفرمودۀ خداى عز و جل:« لاٰ إِلٰهَ‌ إِلاّٰ أَنْتَ‌ سُبْحٰانَكَ‌ إِنِّي كُنْتُ‌ مِنَ‌ اَلظّٰالِمِينَ‌ » زيرا شنيدم خداى عز و جل بدنبال آن ميفرمايد در خواستش را برآورديم و از اندوه نجاتش داديم و مؤمنين را هم چنين ميرهانيم.
(۳) و در شگفتم از كسى كه حيله‌اى در بارۀ او بكار رفته چرا بفرمودۀ خداى تعالى پناه نمى‌برد« وَ أُفَوِّضُ‌ أَمْرِي إِلَى اَللّٰهِ‌ إِنَّ‌ اَللّٰهَ‌ بَصِيرٌ بِالْعِبٰادِ »:كار خود را بخدا واگذار ميكنيم كه خداوند بحال بندگان بينا است)زيرا شنيدم خداى بزرگ و پاك بدنبالش مى‌فرمايد خداوند او را از بديهائى كه در بارۀ او بحيله انجام داده بودند نگه داشت.
(۴) و در شگفتم از كسى كه خواستار دنيا و آرايش آن است چرا پناهنده نميشود بفرمايش خداى تبارك و تعالى(« مٰا شٰاءَ اَللّٰهُ‌ لاٰ قُوَّةَ‌ إِلاّٰ بِاللّٰهِ‌ »)(آنچه خدا خواست همان است و نيروئى جز به يارى خداوند نيست)زيرا شنيدم خداى عز اسمه بدنبال آن ميفرمايد اگر چه مرا در مال و فرزند از خودت كمتر مى‌بينى ولى اميد هست كه پروردگار من بهتر از باغ تو مرا نصيب فرمايد (و كلمۀ:عسى در اين آيه بمعناى اميد تنها نيست بلكه بمعناى اثبات و تحقق يافتن است).
من لا يحضره الفقيه، ج‏۴، ص: ۳۹۲؛
الأمالي( للصدوق)، ص: ۶؛
الخصال، ج‏۱، ص: ۲۱۸.


کلیه حقوق مادی و معنوی این پورتال محفوظ و متعلق به حجت الاسلام و المسلمین سید محمدحسن بنی هاشمی خمینی میباشد.

طراحی و پیاده سازی: FARTECH/فرتک - فکور رایانه توسعه کویر -